Kod: 15810310
The first ethnographic study to explore use of social media in the everyday lives of people in Tamil Nadu,Social Media in South Indiaprovides an understanding of this subject in a region experiencing rapid transformation. The infl ... więcej
83.87 zł
Zwykle: 88.28 zł
Oszczędzasz 4.41 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 49 punkty
The first ethnographic study to explore use of social media in the everyday lives of people in Tamil Nadu,Social Media in South Indiaprovides an understanding of this subject in a region experiencing rapid transformation. The influx of IT companies over the past decade into what was once a space dominated by agriculture has resulted in a complex juxtaposition between an evolving knowledge economy and the traditions of rural life. While certain class tensions have emerged in response to this juxtaposition, a study of social media in the region suggests that similarities have also transpired, observed most clearly in
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies
83.87 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )