Sponsored Life / Libristo.pl
Sponsored Life

Kod: 05082020

Sponsored Life

Autor Leslie Savan

How does a blatant lying in TV commercials like Joe Isuzu's manic claims create public trust in a product or a company? How does a company associated with a disaster, Exxon or Du Pont for example, restore its reputation? What is t ... więcej

154.70

Zwykle: 171.77 zł

Oszczędzasz 17.07 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Sponsored Life

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

How does a blatant lying in TV commercials like Joe Isuzu's manic claims create public trust in a product or a company? How does a company associated with a disaster, Exxon or Du Pont for example, restore its reputation? What is the real story behind the rendering of the now infamous Joe Camel? And what is the deeper meaning of living in an ad, ad, ad world?For a decade, journalist Leslie Savan has been exposing the techniques used by advertisers to push products and pump up corporate images. In the lively essays in this collection, Savan penetrates beneath the slick surfaces of specific ads and marketing campaigns to show how they reflect and shape consumer desires. Savan's interviews with ad agencies and corporate clients along with her insightful analyses of influential TV sports reveal how successful advertising works. Ads do more than command attention. They are signposts to the political, cultural, and social trends that infiltrate the individual consumer's psyche.Think of the products associated with corporate mascots the drum-beating bunny, the cereal-pushing tiger, the doughboy that have become pop culture icons. Think cool. Think of the clothing manufacturer that uses multiracial imagery. Think progressive. Buy their worldview, buy their product. When virtually every product can be associate with some positive self-image, we are subtly refashioned into the advertiser's concept of a good citizen. Like it or not, we lead "the sponsored life." Leslie Savan is the advertising columnist for "The Village Voice" and was twice a finalist for the Pulitzer Prize in criticism.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

154.70

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: