Kod: 14423264
In Sport 2.0, Andy Miah examines the convergence of sports and digital cultures, examining not only how it affects our participation in sport but also how it changes our experience of life online. This convegence redefines how we ... więcej
153.33 zł
Zwykle: 174.38 zł
Oszczędzasz 21.05 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 90 punkty
In Sport 2.0, Andy Miah examines the convergence of sports and digital cultures, examining not only how it affects our participation in sport but also how it changes our experience of life online. This convegence redefines how we think of about our bodies, the social function of sports, and the kinds of people who are playing. Miah describes a world in which the rise of competitive computer game playingże-sportsżchallenges and invigorates the social mandate. Miah also looks at the Olympic Games as an exemplar of digital innovation in sports, and offers a detailed look at the social media footprint of the 2012 London Games, discussing how organizers, sponsors, media, and activists responded to the world's largest media event.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology
153.33 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )