Sprawiedliwosc marek / Libristo.pl
Sprawiedliwosc marek

Kod: 13481832

Sprawiedliwosc marek

Autor Simon Anholt

W tej blyskotliwej, kontrowersyjnej i pelnej profesjonalnej pasji ksiazce Simon Anholt, czolowy swiatowy ekspert brandingu, udowadnia, ze kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego moze otworzyc przed krajami rozwijajacy ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Sprawiedliwosc marek

Opis

W tej blyskotliwej, kontrowersyjnej i pelnej profesjonalnej pasji ksiazce Simon Anholt, czolowy swiatowy ekspert brandingu, udowadnia, ze kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego moze otworzyc przed krajami rozwijajacymi sie sciezke szybkiego rozwoju gospodarczego. Okreslona przez jednego z krytykow jako "uderzajaco ludzki punkt widzenia na kapitalizm" Sprawiedliwosc marek wskazuje, w jaki sposob metody tworzenia bogactwa krajow i firm pierwszego swiata moga byc z sukcesem przeniesione do krajow i miejsc, ktore potrzebuja tego najbardziej. Bogata w studia przypadkow miedzynarodowych marek z drugiego i trzeciego swiata, pelna szczegolowych rad dla firm i rzadow krajow rozwijajacych sie na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, Sprawiedliwosc marek nadala nowy wymiar swiatowej debacie pro-logo/no-logo. Od pierwszego wydania w 2003 roku ksiazka stala sie obowiazkowa lektura sfer biznesowych i rzadowych wschodzacych gospodarek, menedzerow sektora pomocy miedzynarodowej, poszukujacych tworczych zastosowan dla swoich umiejetnosci handlowcow i organizatorow rynku, profesjonalistow branzy marketingowej, studentow oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiazaniem problemow dysproporcji w poziomie rozwoju roznych krajow. Sprawiedliwosc marek przekonujaco wykazuje, ze kraje takie jak Polska moga wykorzystac branding narodowy do dogonienia globalnej ekstraklasy gospodarczej. Swoj material dowodowy Autor buduje na przykladach ponad 200 marek z krajow rozwijajacych sie, ktore odniosly globalny sukces - nie ma wsrod nich przypadkow polskich. Dlatego wzbogacilismy ksiazke o prezentacje najcenniejszej polskiej marki, co przynajmniej w czesci wypelnia te luke i osadza przeslanie ksiazki w polskich

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: