Kod: 12906812
Podrecznik podzielony jest na trzy czesci: CZlSC I. PRODUKTY I USLUGI REKLAMOWE CZlSC II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USLUG REKLAMOWYCH CZlSC III. NEGOCJACJE SPRZEDAZOWE Podrecznik zawiera wybrane tresci nowej podstawy pro ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Podrecznik podzielony jest na trzy czesci: CZlSC I. PRODUKTY I USLUGI REKLAMOWE CZlSC II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USLUG REKLAMOWYCH CZlSC III. NEGOCJACJE SPRZEDAZOWE Podrecznik zawiera wybrane tresci nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do ksztalcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacja A.26. Sprzedaz produktow i uslug reklamowych. Przedstawia proces sprzedazy produktow reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawcow, poprzez negocjacje i dokumentacje zwiazana ze sprzedaza, az do tworzenia produktow reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przyklady i cwiczenia pozwalaja zrozumiec zasady tworzenia produktow reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )