Strategiczne zarzadzanie marka / Libristo.pl
Strategiczne zarzadzanie marka

Kod: 13416099

Strategiczne zarzadzanie marka

Autor Kevin Lane Keller

Co sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie p ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Strategiczne zarzadzanie marka

Opis

Co sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie potrafia sprostac oczekiwaniom klientow oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedz w tej ksiazce. Jest to uznany w wielu krajach podrecznik akademicki poswiecony zarzadzaniu marka, bedacy jedna z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na swiecie. Polska edycja zostala wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przyklady zaczerpniete z realiow naszego krajowego rynku, dzieki czemu stanowi cenne i wiarygodne zrodlo wiedzy. Ksiazka adresowana jest do studentow zarzadzania, marketingu oraz sluchaczy wykladow poswieconych marce. Publikacja skierowana jest takze do menedzerow i szefow marketingu oraz do pracownikow agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarzadzania marka. Jest profesorem marketingu na kilku amerykanskich uczelniach. Prowadzi zajecia dla najwyzszej kadry kierowniczej. Ma takze bogate doswiadczenie praktyczne. Byl doradca marketingowcow najwiekszych swiatowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. *** Nie bylo dotad na polskim rynku pozycji omawiajacej tak szerokie spektrum problemow zwiazanych z zarzadzaniem marka, a takze calym portfelem marek. Autorowi udalo sie w wyczerpujacy sposob omowic niemal kazdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiaze sie z markami. Zatem dla Czytelnika poszukujacego kompendium wiedzy z zakresu zarzadzania marka ksiazka Kellera to absolutny strzal w dziesiatke. dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: