Kod: 13720338
o sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie po ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
o sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie potrafia sprostac oczekiwaniom klientow oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedz w tej ksiazce. Jest to uznany w wielu krajach podrecznik akademicki poswiecony zarzadzaniu marka, bedacy jedna z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na swiecie. Polska edycja zostala wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przyklady zaczerpniete z realiow naszego krajowego rynku, dzieki czemu stanowi cenne i wiarygodne zrodlo wiedzy. Adresaci: Ksiazka adresowana jest do studentow zarzadzania, marketingu oraz sluchaczy wykladow poswieconych marce. Publikacja skierowana jest takze do menedzerow i szefow marketingu oraz do pracownikow agencji reklamowych i public relations
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )