Stratégie d'internationalisation des start ups / Libristo.pl
Stratégie d'internationalisation des start ups

Kod: 15199508

Stratégie d'internationalisation des start ups

Autor Karim Qassoud, Ghaly Zhiri

Le développement des start ups au cours des vingts derničres années s'est rapidement accéléré et au vu des exemples tels que Facebook, eBay ou encore Dell, toutes ces compagnies ont choisis pendant leurs phases de développement in ... więcej

149.41

Zwykle: 157.29 zł

Oszczędzasz 7.89 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Stratégie d'internationalisation des start ups

Za ten zakup dostaniesz 88 punkty

Opis

Le développement des start ups au cours des vingts derničres années s'est rapidement accéléré et au vu des exemples tels que Facebook, eBay ou encore Dell, toutes ces compagnies ont choisis pendant leurs phases de développement initial de s'internationaliser. Ce travail illustre les facteurs qui poussent ces jeunes entreprises ŕ s'internationaliser tout en donnant des exemples concrets et connus de 'success stories'.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po francusku LITTÉRATURE GÉNÉRALE Essais littéraires

149.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: