Kod: 12952533
Spitfire VIII mial byc wersja Mk VII przeznaczona do dzialan na sredniej wysokosci, bez kabiny cisnieniowej, ale z pozostalymi udoskonaleniami. Aby jednak wyprodukowac te wersje trzeba bylo wprowadzic zmiany w oprzyrzadowaniu. W p ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Spitfire VIII mial byc wersja Mk VII przeznaczona do dzialan na sredniej wysokosci, bez kabiny cisnieniowej, ale z pozostalymi udoskonaleniami. Aby jednak wyprodukowac te wersje trzeba bylo wprowadzic zmiany w oprzyrzadowaniu. W pierwszych miesiacach 1942 r. niezbedne stalo sie jak najszybsze wprowadzenie Spitfire'a z silnikiem Merlin 61 do dywizjonow bojowych przy zastosowaniu absolutnego minimum zmian. W tym celu pare Mk VC wyslano do zakladow Rolls-Royce w Hucknall, gdzie - po wzmocnieniu podluznic kadluba, aby mogly uniesc ciezszy i mocniejszy silnik - zainstalowano na nich Merliny 61. Ta nowa kombinacja zostala nazwana Spitfire IX. Ministerstwo Produkcji Lotniczej zlozylo zamowienie na wersje Mk IX (produkowane od podstaw oraz przerabiane z Mk V) dopoki nie bedzie gotowy do produkcji wzmocniony platowiec Mk VIII. Ostatecznie wyprodukowano ich o wiele wiecej niz Mk VIII.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Technika. Mechanika techniczna Technika transportu
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )