Kod: 12878560
Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dzis nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Sa obecne nie tylko w wypelnionym kartami kredytowymi porfelu, nie tylko w feerii towarow na s ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dzis nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Sa obecne nie tylko w wypelnionym kartami kredytowymi porfelu, nie tylko w feerii towarow na sklepowych polkach czy w szalenstwie sezonowych wyprzedazy. Dotarly juz do tych rejonow kultury, ktorych o zwiazek z konsumeryzmem nigdy bysmy nie podejrzewali. Mozna wrecz powiedziec, ze "supermarketyzuje sie" cala kultura. Konsumenckie schematy postepowania i myslenia widac chocby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w zyciu seksualnym, a nawet w Kosciele, poniewaz "supermarketyzacji" ulega takze sfera przezyc religijnych. Ksiazka poswiecona jest mechanizmom i efektom owej "supermarketyzacji" na polu religii i seksualnosci. A przygladamy sie tym mechanizmom przez pryzmat zachowan ludzi mlodych, poniewaz sa one, zdaniem socjologow, swietnym prognostykiem tego, co sie jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )