Kod: 12917626
Rozwoj rynku nowych technologii sprawia, ze kluczowa role w zarzadzaniu przedsiewzieciami odgrywaja standardy, poniewaz tylko one moga umozliwic sprawne wspoldzialanie wielu organizacji w opracowywaniu wspolnego projektu, skoordyn ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Rozwoj rynku nowych technologii sprawia, ze kluczowa role w zarzadzaniu przedsiewzieciami odgrywaja standardy, poniewaz tylko one moga umozliwic sprawne wspoldzialanie wielu organizacji w opracowywaniu wspolnego projektu, skoordynowanego wspoldzialania dostawcy i nabywcy produktu lub uslugi oraz stalego podnoszenia jakosci swiadczonych uslug. Stosowanie standardow przez organizacje w odniesieniu do okreslonego systemu umozliwia ustanowienie wspolnej terminologii oraz wskazanie przeplywu informacji i interfejsow pomiedzy zaangazowanymi w realizacje projektu organizacjami. Celem niniejszego opracowania jest przyblizenie czytelnikowi podejscia, jakie jest stosowane do zarzadzania systemami i uslugami w swietle istniejacych norm opracowanych przez Miedzynarodowa Organizacje Normalizacyjna (ISO). Wspolna cecha omawianych tu norm jest stosowanie procesow, ktore sa zbiorem zdefiniowanych dzialan. Ksiazka jest przeznaczona dla wszystkich osob zainteresowanych tworzeniem systemow i swiadczeniem uslug IT.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: