Técnicas de Organización y Atención al Público / Libristo.pl
Técnicas de Organización y Atención al Público

Kod: 13184857

Técnicas de Organización y Atención al Público

MÓDULO 1: Técnicas de Organización Personal del Trabajo TEMA 1. El Recurso del Tiempo en el Rendimiento del Trabajo TEMA 2. Comunicación Interpersonal TEMA 3. Comunicación Escrita TEMA 4. Organización Distribución y Simplificación ... więcej

160.68

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Técnicas de Organización y Atención al Público

Za ten zakup dostaniesz 94 punkty

Opis

MÓDULO 1: Técnicas de Organización Personal del Trabajo TEMA 1. El Recurso del Tiempo en el Rendimiento del Trabajo TEMA 2. Comunicación Interpersonal TEMA 3. Comunicación Escrita TEMA 4. Organización Distribución y Simplificación del Trabajo TEMA 5. Trabajo en Equipo y Participación Eficaz MÓDULO 2: El Rendimiento en el Puesto de Trabajo: Afrontamiento del Estrés y Habilidades Sociales TEMA 6. El Estrés la Ansiedad y las Habilidades Sociales TEMA 7. El Estrés Laboral TEMA 8. La Autoestima Marco de la Referencia desde el cual el Hombre se Proyecta TEMA 9. La Autoestima en las Relaciones Interpersonales TEMA 10. Técnicas de Autocontrol Emocional TEMA 11. Técnicas Cognitivas MÓDULO 3: Comunicación y Atención al Público TEMA 12. El Fenómeno de la Comunicación Humana TEMA 13. La Atención y Trato al Ciudadano TEMA 14. Trato de Quejas y Manejo de Conflictos TEMA 15. La Capacidad Profesional la Motivación y la Actitud del Informador en la Interacción Social TEMA 16. Calidad Satisfacción Laboral y Habilidades Sociales para la Atención al Ciudadano Solucionarios Test Anexo Glosario Bibliografía

Szczegóły książki

160.68

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: