Kod: 12879709
W ksiazce podjeto probe zdefiniowania miejsca kultury jezyka angielskiego w klasie jezykowej oraz opisano proces nauczania kultury w kontekscie szkoly ponadgimnazjalnej. Pierwsze dwa rozdzialy zawieraja informacje na temat pojecia ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W ksiazce podjeto probe zdefiniowania miejsca kultury jezyka angielskiego w klasie jezykowej oraz opisano proces nauczania kultury w kontekscie szkoly ponadgimnazjalnej. Pierwsze dwa rozdzialy zawieraja informacje na temat pojecia kultury, jej postrzegania w roznych naukach spolecznych oraz edukacji interkulturowej, a takze wybranych narzedzi i technik do rozwijania kompetencji interkulturowej uczniow. Ostatni rozdzial przedstawia trzy badania empiryczne majace na celu uzyskanie wiarygodnych danych na temat wykorzystania elementow kulturowych w nauczaniu jezyka angielskiego, a takze na temat procesu rozwijania kompetencji interkulturowej uczniow. Monografia jest efektem doswiadczen i przemyslen autora, a takze jego rozmow i obserwacji codziennej pracy nauczycieli, ktorzy czesto zaniedbuja nauczanie kultury, przekonani, ze w klasie jezykowej jest miejsce tylko na jedno: nauczanie kultury albo sprawnosci jezykowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Pedagogika. Oświata i szkolnictwo Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )