Kod: 12902470
Promocje sprzedazy otaczaja nas z kazdej strony. Ich ilosc jest ogromna, jednak w zdecydowanej wiekszosci marketerzy ida na latwizne i wybieraja droge na skroty - rabaty! A przeciez narzedzi promocyjnych, bardziej skutecznych niz ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Promocje sprzedazy otaczaja nas z kazdej strony. Ich ilosc jest ogromna, jednak w zdecydowanej wiekszosci marketerzy ida na latwizne i wybieraja droge na skroty - rabaty! A przeciez narzedzi promocyjnych, bardziej skutecznych niz standardowa promocja cenowa jest naprawde wiele. Sa techniki, dzieki ktorym masz szanse zdobyc wielu nowych, lojalnych klientow, ktorzy bez wzgledu na koszty - kupia Twoj produkt. "Techniki promocji sprzedazy" to ksiazka, ktora otworzy oczy wielu marketerom, przewroci do gory nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Teslawski bazujac na swoim wieloletnim doswiadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzyl zbior kilkunastu technik promocji sprzedazy. Ta unikalna wiedza dzieli sie dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich moze slyszales, ale czy je stosujesz? Jesli tak to czy skutecznie? Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangazowane spolecznie. To tylko czesc narzedzi omawianych przez autora. Smaku calej publikacji dodaje sposob pisania ksiazki. Ma ona forme dyskusji autora z praktykami z roznych branz, obszarow - marketingu, sprzedazy, badan i PR. Dzieki temu otrzymujesz Czytelniku ogromna dawke praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy. Dla kogo jest ta ksiazka? Dla kazdego, kto chce projektowac skuteczne promocje sprzedazy. Zarowno pracownikow agencji jak i firm, ktore na co dzien opracowuja promocje dla swoich marek. Poza tym kazdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi. - - - - - - - - - To obowiazkowa pozycja dla wszystkich, ktorzy chca zrozumiec otaczajacy nas swiat - konsumentow i marek walczacych o dusze i portfele tych pierwszych. Krzysztof Kozak specjalizuje sie w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Czlonek Zarzadu ICP Group S.A.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )