Kod: 12880357
Celem autorki bylo uchwycenie mechanizmow pluralizacji medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi ksiazka sledzi i analizuje strategie przenikania do glownego nurtu medi ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Celem autorki bylo uchwycenie mechanizmow pluralizacji medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi ksiazka sledzi i analizuje strategie przenikania do glownego nurtu medialnych reprezentacji, ktore nie tylko ukazuja Innego, ale takze stanowia jego samodzielny i niezaleznie ksztaltowany glos. W cyklu analiz prowadzonych w paradygmacie medioznawczym i antropologicznym, skupiajac sie na telewizyjnych tekstach, ale takze ich kontekscie, dopuszczajac do glosu ich tworcow oraz widzow autorka probuje uchwycic medialny pejzaz w konkretnym momencie historycznym. Branding narodowy, telewizja pograniczna realizowana w miedzynarodowych koprodukcjach oraz programy dla mniejszosci narodowych i etnicznych potraktowane zostaja jako rozbijajace homogenicznosc medialnego dyskursu teksty, w ktorych Inny mowi sam o sobie pluralizujac sfere medialna i rozbijajac panujace w niej etnocentryczne swiatoobrazy. Magalena Zdrodowska - antropolog i medioznawca, doktor nauk o sztuce; adiunkt w Instytucie Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellonskiego; obecnie zajmuje sie skomplikowanymi relacjami gluchych i technologii.
Kategoria Książki po polsku Sztuka Teatr. Film. Telewizja. Radio
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: