The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market / Libristo.pl
The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market

Kod: 12938690

The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market

Autor Kanios Anna

Based on pioneering empirical research, the study by Anna Kanios successfully addresses the question about what facts influence the attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards partnership. An undisputed ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market

Opis

Based on pioneering empirical research, the study by Anna Kanios successfully addresses the question about what facts influence the attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards partnership. An undisputed value of the study is that it relies on empirical research results and uses several research techniques. A further strength is that it distinguishes three types of attitudes towards local partnerships between socio-demographic characteristics and experiences with regard to partnerships. Its cognitive and utilitarian obiectives have been clearly formulated, and it is one of the few empirical studies devoted entirely to the subject of partnership. The study demonstrates key factors having a significant impact on the knowledge about partnership and on the emotional attitude towars partnership, as well as factors determining the emotional attitude and actions suporting partnership. From a review by prof. dr hab. Anna Michalska

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: