The Corporate Brand / Libristo.pl
The Corporate Brand

Kod: 11537763

The Corporate Brand

Autor Nicholas Ind, J. J. Lee, Marion Casey

Regardless of the service or products it provides, a company's corporate brand is responsible for its image and reputation in the minds of its products' consumers. And yet companies rarely focus on what leads to a successful corpo ... więcej

493.02


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o The Corporate Brand

Za ten zakup dostaniesz 288 punkty

Opis

Regardless of the service or products it provides, a company's corporate brand is responsible for its image and reputation in the minds of its products' consumers. And yet companies rarely focus on what leads to a successful corporate brand, concentrating their energy instead on their individual brand name products. In "The Corporate Brand," Nicholas Ind argues strongly for a new focus on corporate brand development. Ind argues that organizations must use all forms of communication, including performance of specific products, employees' services, and advertising, to build effective interactive relationships with their customers. "The Corporate Brand" elucidates the methods used by successful corporate brands to build and maintain both "corporate identity" and reputation.

Szczegóły książki

493.02

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: