Customer Satisfaction Audit / Libristo.pl
Customer Satisfaction Audit

Kod: 12479926

Customer Satisfaction Audit

Autor Abram I. Bluestein, Michael Moriarty, Ronald J. Sanderson

The only sustainable competitive advantage is based on satisfying customers thoroughly. Yet research shows that less than one third of all companies have a well developed and coherent customer satisfaction process linked to operat ... więcej

334.41


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer Satisfaction Audit

Za ten zakup dostaniesz 194 punkty

Opis

The only sustainable competitive advantage is based on satisfying customers thoroughly. Yet research shows that less than one third of all companies have a well developed and coherent customer satisfaction process linked to operating strategies and plan

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

334.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: