End Of Marketing As We Know It / Libristo.pl
End Of Marketing As We Know It

Kod: 11568994

End Of Marketing As We Know It

Autor Sergio Zyman

Visionary and roguish in approach, "The End of Marketing As We know It" captures a seismic shift in marketing from the master of the trade. "A wizard of marketing discloses his magic. No matter what your industry, you will benefit ... więcej

66.48

Zwykle: 70.04 zł

Oszczędzasz 3.56 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 9 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o End Of Marketing As We Know It

Za ten zakup dostaniesz 39 punkty

Opis

Visionary and roguish in approach, "The End of Marketing As We know It" captures a seismic shift in marketing from the master of the trade. "A wizard of marketing discloses his magic. No matter what your industry, you will benefit greatly from Sergio Zyman's out-of-the-box thinking and contemporary concepts".--Charles R. Schwab.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

66.48

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: