The Marketing Glossary: Key Terms, Concepts and Applications / Libristo.pl
The Marketing Glossary: Key Terms, Concepts and Applications

Kod: 11591192

The Marketing Glossary: Key Terms, Concepts and Applications

Autor Mark N. Clemente

A combination dictionary, encyclopedia, and how-to guide with definitions, "The Marketing Glossary" is an acclaimed reference work. Newly updated, it contains more than 1,400 entries.

125.71

Zwykle: 126.91 zł

Oszczędzasz 1.19 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o The Marketing Glossary: Key Terms, Concepts and Applications

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

A combination dictionary, encyclopedia, and how-to guide with definitions, "The Marketing Glossary" is an acclaimed reference work. Newly updated, it contains more than 1,400 entries.

Szczegóły książki

125.71


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: