The Media and Modernity: A Social Theory of the Media / Libristo.pl
The Media and Modernity: A Social Theory of the Media

Kod: 11523169

The Media and Modernity: A Social Theory of the Media

Autor John B. Thompson

What role have communication media played in the formation of modern societies? How should we understand the social impact of new forms of communication and information diffusion, from the advent of printing in fifteenth-century E ... więcej

129.59


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o The Media and Modernity: A Social Theory of the Media

Za ten zakup dostaniesz 76 punkty

Opis

What role have communication media played in the formation of modern societies? How should we understand the social impact of new forms of communication and information diffusion, from the advent of printing in fifteenth-century Europe to the expansion

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

129.59

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: