The New Front Page: New Media and the Rise of the Audience / Libristo.pl
The New Front Page: New Media and the Rise of the Audience

Kod: 12485651

The New Front Page: New Media and the Rise of the Audience

Autor Tim Dunlop

A provocative, timely account of the changing face of journalism from a pioneer of the new-media revolution For a long time, media organisations have controlled the news, treating their audiences as products for advertisers. Yet a ... więcej

80.98

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The New Front Page: New Media and the Rise of the Audience

Za ten zakup dostaniesz 47 punkty

Opis

A provocative, timely account of the changing face of journalism from a pioneer of the new-media revolution For a long time, media organisations have controlled the news, treating their audiences as products for advertisers. Yet as journal

Szczegóły książki

80.98


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: