Performance of Multiple Channel Systems / Libristo.pl
Performance of Multiple Channel Systems

Kod: 06824453

Performance of Multiple Channel Systems

Autor Sertan Kabadayi

The strategic importance of marketing channels has §been recognized by practitioners and §researchers. Their long-term consequences make §channel decisions one of the most strategically §important elements of the marketing mix. Th ... więcej

346.42


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Performance of Multiple Channel Systems

Za ten zakup dostaniesz 203 punkty

Opis

The strategic importance of marketing channels has §been recognized by practitioners and §researchers. Their long-term consequences make §channel decisions one of the most strategically §important elements of the marketing mix. They are §even more critical in light of today s multiple-§channel systems. Despite its importance, multiple §channel performance has received limited §attention.This book addresses this issue by adopting §a configuration theoretic approach to examine the §fit between multiple-channel system structure, §business strategy, and environmental conditions. §Two ideal configurations of strategy, multiple-§channel structure, and environment are offered and §their existence is verified with data from a survey §of 291 manufacturing firms. This book §demonstrates that multiple-channel systems are able §to make greatest contributions to firm performance §when their structures are properly aligned with the §strategy of the firm and with the environment. This §work should help shed some light on multiple channel §system performance, and should be §useful to marketing professionals who may §be in charge of channel design and strategy §decisions.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

346.42


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: