Kod: 10960958
From "tech mogul" ( Los Angeles Times ) Oliver Luckett and MIT Media Lab's Michael Casey, a groundbreaking book that illuminates how social media functions on a global scale, how human culture is evolving with it, and how we can m ... więcej
83.19 zł
Zwykle: 83.19 zł
Oszczędzasz 0 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 49 punkty
From "tech mogul" ( Los Angeles Times ) Oliver Luckett and MIT Media Lab's Michael Casey, a groundbreaking book that illuminates how social media functions on a global scale, how human culture is evolving with it, and how we can master digital content for good and for profit. §§The co-founder of three multi-million dollar start-ups, Oliver Luckett is frequently asked to speak on social media's impact. But how, he used to wonder, could he best describe the interactions of millions of users, a complicated system of human connections? One day, while hiking through Joshua Tree National Park, Luckett had a flashback to his days as a microbiology lab rat--and an epiphany: Social media is an organism, a living, breathing, evolving creature.§§Luckett and Casey deliver a revolutionary theory of social networks, showing--to an astonishing degree--how they mimic biological life. By examining cells, viruses, and other microbiological functions, we can master social media in both business and in life.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies
83.19 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )