The Three Rules / Libristo.pl
The Three Rules

Kod: 11118162

The Three Rules

Autor Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Every industry has had outliers that deliver superior performance over the long run, despite facing the same constraints as competitors. Drawing on Deloitte's insights of almost 25,000 companies spanning 45 years, the authors iden ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The Three Rules

Opis

Every industry has had outliers that deliver superior performance over the long run, despite facing the same constraints as competitors. Drawing on Deloitte's insights of almost 25,000 companies spanning 45 years, the authors identified 394 companies that are true long-term standouts in every kind of industry--medical devices, trucking, semiconductors, even discount stores.

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: