The Winner Effect: The Neuroscience of Success and Failure / Libristo.pl
The Winner Effect: The Neuroscience of Success and Failure

Kod: 11946445

The Winner Effect: The Neuroscience of Success and Failure

Autor Ian H. Robertson

Robertson shows how success causes dramatic changes to brains that make people smarter, more focused, and more ruthless. He reveals how power can be as physically addictive as any drug and able to make people worse, not better, at ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The Winner Effect: The Neuroscience of Success and Failure

Opis

Robertson shows how success causes dramatic changes to brains that make people smarter, more focused, and more ruthless. He reveals how power can be as physically addictive as any drug and able to make people worse, not better, at succeeding in the future.

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: