Theorizing Tourism / Libristo.pl
Theorizing Tourism

Kod: 06391620

Theorizing Tourism

Autor Arthur Asa Berger

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica. ... więcej

507.20


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Theorizing Tourism

Za ten zakup dostaniesz 297 punkty

Opis

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

507.20

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: