Kod: 06391619
A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica. ... więcej
149.85 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 88 punkty
A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
149.85 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )