Thinking in Services / Libristo.pl
Thinking in Services

Kod: 10044040

Thinking in Services

Autor Majid Iqbal

This book introduces a powerful design language that appeals as much to creative professionals and programmers as it does to accountants, engineers, and lawyers, with the belief of raising the bar by lowering barriers. Raising the ... więcej

221.89

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Thinking in Services

Za ten zakup dostaniesz 130 punkty

Opis

This book introduces a powerful design language that appeals as much to creative professionals and programmers as it does to accountants, engineers, and lawyers, with the belief of raising the bar by lowering barriers. Raising the bar in design requires multidisciplinary efforts that are easier without standard language barriers. Design is the ultimate expression of policy and strategy, and expressing design in the form of a code makes it possible for every layer of the service enterprise to execute the design (code) in a fast and parallel manner to deliver what has been promised at a much lower cost. For that purpose, the book introduces a system and method that go beyond blueprints and customer journey maps, to broaden the appeal of service design for strategists, economists, and budget analysts. This patented system and method has, until now, only been available to a few large government and commercial enterprises, (Boeing, United HC) through consulting projects or 2-day workshops.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

221.89

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: