Tourism, Power and Culture / Libristo.pl
Tourism, Power and Culture

Kod: 05096928

Tourism, Power and Culture

Autor Donald V. L. MacLeod, James G. Carrier

Tourism as an experience and an industry is infused by culture in its various dimensions, and influenced throughout by relationships of power; this is particularly apparent at the destination site. Anthropological investigations g ... więcej

818.86

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Tourism, Power and Culture

Za ten zakup dostaniesz 478 punkty

Opis

Tourism as an experience and an industry is infused by culture in its various dimensions, and influenced throughout by relationships of power; this is particularly apparent at the destination site. Anthropological investigations give rich insights into power and culture through ethnographic fieldwork, comparative analysis and theoretical explanation. Within this timely and groundbreaking book case studies come from Latin America, the Caribbean, Europe, Africa, Australia and South East Asia. It is divided into two sections dealing with tourism and the power struggle for resources; and tourism and culture: presentation, promotion and the manipulation of image. Chapters explore issues as diverse as terrorism, ethnicity and World Heritage Sites, and the role of the analysis of power in tourism studies. They illustrate how culture shapes tourism development, is commodified, and becomes a tool in political and economic strategies and struggles.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

818.86

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: