Kod: 09066685
In an age when technology not only allows transparency, but demands it, do truth and honesty have any place in today's modern industry? Can we ever really trust companies? Robert Phillips analyses the fall of PR, argues for the ri ... więcej
86.91 zł
Zwykle: 86.91 zł
Oszczędzasz 0.01 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 51 punkty
In an age when technology not only allows transparency, but demands it, do truth and honesty have any place in today's modern industry? Can we ever really trust companies? Robert Phillips analyses the fall of PR, argues for the rise of Public Leadership as an alternative model for communications, and offers tools & advice on how to survive.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
86.91 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )