Tweet Naked / Libristo.pl
Tweet Naked

Kod: 02227736

Tweet Naked

Autor Scott Levy

Presenting a fresh perspective on a common challenge, author Scott Levy delivers a new answer to every business owner's social media question -- how can I make social media work for me? Levy's solution takes a cue from another exp ... więcej

70.31

Zwykle: 82.86 zł

Oszczędzasz 12.55 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Tweet Naked

Za ten zakup dostaniesz 41 punkty

Opis

Presenting a fresh perspective on a common challenge, author Scott Levy delivers a new answer to every business owner's social media question -- how can I make social media work for me? Levy's solution takes a cue from another explosive media phenomenon: reality TV. Levy invites you to create the same magnetism that pulls reality TV viewers in by using the same tools: transparency, authenticity, and a human element. Learn how to use social platforms such as Twitter to tactfully share, or bare, your brand, inciting consumer action. Also learn how to strip your social media strategy down to what works for your brand, exhibit transparency that engages followers on all popular social channels, and create brand consistency across all social platforms. Other topics cover engineering positive brand impacts and avoid devastating damage, using crowdsourcing and retweets, and lifting a brand from relative obscurity to significant popularity. Real-life examples relate well-known business brands such as Sharpie and Jet Blue, and personal brands such as NFL Runningback DeAngelo Williams. Discover exactly what it takes to seduce the masses and turn them from passive followers into brand champions and loyal brand buyers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.31

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: