Unrelenting Innovation / Libristo.pl
Unrelenting Innovation

Kod: 01239835

Unrelenting Innovation

Autor Gerard J. Tellis

The hands-on guide for fostering relentless innovation within your company Gerard Tellis, a noted expert on innovation, advertising, and global markets, makes the compelling case that the culture of a firm is the crucial driver o ... więcej

139.64

Zwykle: 146.96 zł

Oszczędzasz 7.33 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Unrelenting Innovation

Za ten zakup dostaniesz 82 punkty

Opis

The hands-on guide for fostering relentless innovation within your company Gerard Tellis, a noted expert on innovation, advertising, and global markets, makes the compelling case that the culture of a firm is the crucial driver of an organization's innovativeness. In this groundbreaking book he describes the three traits and three practices necessary to create a culture of relentless innovation. Organizations must be willing to cannibalize successful products, embrace risk, and focus on the future. Organizations build these traits by providing incentives for enterprise, empowering product champions, and encouraging internal markets. Spelling out the critical role of culture, the author provides illustrative examples of organizations with winning cultures and explores the theory and evidence for each of the six components of culture. The book concludes with a discussion of why culture is superior to alternate theories for fostering innovation. Offers a groundbreaking take on innovation that is driven by a company's culture Shows what it takes to create a culture of innovation within any organization Based on a study of 770 companies across 15 countries, the origin of 90 radical innovations spanning over 100 years, and the evolution of 66 markets spanning over a 100 years Provides numerous mini cases to illustrate the workings of culture Written by Gerard Tellis director of the Center for Global Innovation This must-have resource clearly shows the role of culture in driving relentless innovation and how to foster it within any organization.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

139.64

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: