Wettbewerbsvorsprung durch professionelles Reklamationsmanagement / Libristo.pl
Wettbewerbsvorsprung durch professionelles Reklamationsmanagement

Kod: 09320505

Wettbewerbsvorsprung durch professionelles Reklamationsmanagement

Autor Hans Fischer

Gutes Reklamationsmanagement unterstützt die Kundenbeziehung. Wer die Reklamation nicht nur als Frage nach dem Rechthaben versteht, kann Produkte und Services verbessern und aus schwierigen Kunden Fans machen. Dieses Buch ist eine ... więcej

125.52


Na zamówienie
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Wettbewerbsvorsprung durch professionelles Reklamationsmanagement

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

Gutes Reklamationsmanagement unterstützt die Kundenbeziehung. Wer die Reklamation nicht nur als Frage nach dem Rechthaben versteht, kann Produkte und Services verbessern und aus schwierigen Kunden Fans machen. Dieses Buch ist eine Orientierung für alle, die ein solches Management einführen oder verbessern möchten.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik Technik Maschinenbau, Fertigungstechnik

125.52

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: