What the Media Do to Our Politics / Libristo.pl
What the Media Do to Our Politics

Kod: 05094776

What the Media Do to Our Politics

Autor John Lloyd

Nothing more grimly highlights the terrible state of relations between the British press and the Government than the autumn 2003 Hutton Inquiry into the tragic death of weapons expert David Kelly. Indeed, as John Lloyd argues in t ... więcej

97.40

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o What the Media Do to Our Politics

Za ten zakup dostaniesz 57 punkty

Opis

Nothing more grimly highlights the terrible state of relations between the British press and the Government than the autumn 2003 Hutton Inquiry into the tragic death of weapons expert David Kelly. Indeed, as John Lloyd argues in this timely and deeply controversial book, the media are now no longer functioning as an inquiring check on the excesses of the political class. Instead they have become an alternative establishment, one supremely dedicated to a theatrical distrust of individual politicians and a furious and calculated indifference to the real-life intricacies of world policy-making. That the media have emerged today as a powerful and largely unaccountable force in British public life is undeniable. But here Lloyd takes things further and puts forward the case, persuasively and aggressively, that the composition and background of the media elite, and the growing emphasis on profit in the companies for which they work, have created an idol that takes as its sacrifice justice and balance, and deprives the public of the information they need in order to act as responsible citizens.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

97.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: