Win the Customer: 70 Simple Rules for Sensational Service / Libristo.pl
Win the Customer: 70 Simple Rules for Sensational Service

Kod: 09491504

Win the Customer: 70 Simple Rules for Sensational Service

Autor S. Martin

When it comes to customer service, satisfaction is a short-sighted goal. Great companies distinguish themselves from the competition by providing customers with unique, outstanding customer service experiences. This book provides ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Win the Customer: 70 Simple Rules for Sensational Service

Opis

When it comes to customer service, satisfaction is a short-sighted goal. Great companies distinguish themselves from the competition by providing customers with unique, outstanding customer service experiences. This book provides practical, powerful techniques for taking their customer service from "fine" to "fabulous" and sometimes even to "wow!"

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: