Wine Marketing & Sales / Libristo.pl
Wine Marketing & Sales

Kod: 09531922

Wine Marketing & Sales

Autor Paul Wagner, Liz Thach, Janeen Olsen

How can a small winery possibly compete with the marketing war chests of massive wine companies? How can it hope to capture the over-stimulated mindshare of the modern consumer? - By being strategic. Scores have succeeded at it. ... więcej

339.22

Zwykle: 339.26 zł

Oszczędzasz 0.04 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Wine Marketing & Sales

Za ten zakup dostaniesz 198 punkty

Opis

How can a small winery possibly compete with the marketing war chests of massive wine companies? How can it hope to capture the over-stimulated mindshare of the modern consumer? - By being strategic. Scores have succeeded at it. And by being educated so can the owner of even the smallest winery.This completely revised and updated edition of the bestselling book by three of the industry's most connected insiders puts new, practical and powerful strategies into the hands of veteran brand managers and marketing professionals, and the vast bank of wine marketing knowledge within reach of the nascent winery owner.The new edition has 100 pages of new and expanded material, including the topics: importing and exporting, logistical management, marketing tasting rooms as "destinations," newest legal developments, and marketing in a down economy. Three new chapters detail how to generate greater retail sales, take advantage of the wine tourism boom, and grab the benefits of Wine 2.0, social networking and viral marketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

339.22

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: