Kod: 12925987
Na sukces kazdej marki sklada sie wiele elementow, ktore nalezy uwzglednic i wlasciwie powiazac. Ksiazka Davida Taylora - swiatowej slawy specjalisty w dziedzinie zarzadzania marka - w blyskotliwy i przystepny sposob omawia te zag ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Na sukces kazdej marki sklada sie wiele elementow, ktore nalezy uwzglednic i wlasciwie powiazac. Ksiazka Davida Taylora - swiatowej slawy specjalisty w dziedzinie zarzadzania marka - w blyskotliwy i przystepny sposob omawia te zagadnienia. Poslugujac sie przykladami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknac niebezpiecznych pulapek i stworzyc zintegrowana wizje marki oparta na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, ktory nie wymaga od czytelnika wielu godzin zmudnej lektury. Taylor unika zbednego teoretyzowania - podstawa jego metody jest doswiadczenie.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: