You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites / Libristo.pl
You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Kod: 01212291

You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Autor Chris Goward

Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images ... więcej

126.21

Zwykle: 141.81 zł

Oszczędzasz 15.59 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Za ten zakup dostaniesz 74 punkty

Opis

Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images, headlines, navigation, colors, buttons, and every other element, creating a website that encourages visitors to take the action you seek. This book guides you through creating an optimization strategy that supports your business goals, using appropriate analytics tools, generating quality testing ideas, running online experiments, and making the adjustments that work.§Conversion optimization is part science and part art; this guide provides step-by-step guidance to help you optimize your website for maximum conversion rates§Explains how to analyze data, prioritize experiment opportunities, and choose the right testing methods§Helps you learn what to adjust, how to do it, and how to analyze the results§Features hands-on exercises, case studies, and a full-color insert reinforcing key tactics§Author has used these techniques to assist Fortune 500 clients§You Should Test That explains both the "why" and the "how" of conversion optimization, helping you maximize the value of your website.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

126.21

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: