Kod: 12877510
Sektor handlu i uslug to obszar dynamicznych zmian dokonujacych sie pod wplywem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagan nabywcow oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo wazne staje sie zatem skuteczn ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Sektor handlu i uslug to obszar dynamicznych zmian dokonujacych sie pod wplywem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagan nabywcow oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo wazne staje sie zatem skuteczne zarzadzanie sprzedaza w handlu i uslugach. Najwazniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w ksiazce sa: zachowania nabywcow i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedazy, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiebiorstwa. Ksiazka jest adresowanej do studentow uczelni i wydzialow ekonomicznych, a takze pracownikow instytutow naukowych oraz praktykow zajmujacych sie sprzedaza w handlu i uslugach.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )