3D Engine Design for Virtual Globes / Libristo.pl
3D Engine Design for Virtual Globes

Kod: 04388777

3D Engine Design for Virtual Globes

Autor Patrick Cozzi

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the gene ... więcej

625.98


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o 3D Engine Design for Virtual Globes

Za ten zakup dostaniesz 367 punkty

Opis

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the generic 3D engine to a virtual globe engine by adding high precision rendering, accurate globe rendering, vector data rendering, out-of-core rendering, and terrain rendering. The algorithms and techniques in the book are not tied to any particular programming language or rendering API but they will provide concrete examples in C#, OpenGL, and GLSL"--

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

625.98

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: