42 Rules of Marketing (2nd Edition) / Libristo.pl
42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Kod: 08787535

42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Autor Laura Lowell

The '42 Rules of Marketing - 2nd Edition' is a compilation of ideas, theories, and practical approaches to marketing challenges the author has been collecting over the past 20+ years. The idea behind this unique look at marketing ... więcej

99.38


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o 42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Za ten zakup dostaniesz 58 punkty

Opis

The '42 Rules of Marketing - 2nd Edition' is a compilation of ideas, theories, and practical approaches to marketing challenges the author has been collecting over the past 20+ years. The idea behind this unique look at marketing was to create a series of helpful reminders; things that marketers know they should do, but don't always have the time or patience to do. The book touches on everything from tradeshows and PR to customer advocacy, market research and the role of humor in marketing. The author shares tips and tricks to ensure your marketing messages reach the intended audience. After all, isn't that the point?

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

99.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: