Handbook of Service Innovation / Libristo.pl
Handbook of Service Innovation

Kod: 05147232

Handbook of Service Innovation

Autor Renu Agarwal, Willem Selen

Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide practitioners, students and academicians with comprehensive insights into implementing effective service innovation. This book presents ... więcej

1015.51


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Handbook of Service Innovation

Za ten zakup dostaniesz 594 punkty

Opis

Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide practitioners, students and academicians with comprehensive insights into implementing effective service innovation. This book presents service innovation as a complex concept that exists and occurs at a systemic level, and across various service verticals health, education, tourism, hospitality, telecommunications, retail. Addressing contemporary issues in service innovation it encompass both conceptual and applied contributions.§§Featuring a select number of case studies across several growth service industries, this book also includes examples of failed service innovation attempts in order to demonstrate a balanced view of the subject and to make clear the pitfalls to be avoided.§§Culminating in a suggested step-by-step guide to enable service organization s managers to understand and implement the concepts of service innovation and manage its evolutionary processes effectively, this book will prove a valuable resource to a wide-reaching audience including researchers, practitioners, managers, and students who aspire to create a deeper scientific foundation for service design and engineering, service experience and marketing, and service management and innovation.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics Economics of industrial organisation

1015.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: