A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer / Libristo.pl
A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Kod: 12871841

A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Autor Pradip Chanda

Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chand turns traditional wisdon on its head when he proposes that Brand Loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consum ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Opis

Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chand turns traditional wisdon on its head when he proposes that Brand Loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consumer'. He examines how and why brands become strategic assets, traces the evolution of the knowledge consumer and what can companies do to protect equity of the brands they have nurtured over the decades. A new approach to building a Brand Loyalty that gives marketers a competitive edge in todays high-tech, high-stake brand-hostile environment. The book combines the knowledge with engaging real life case studies and proven examples.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: