Kod: 06547008
At the end of the 1950s, a debonair and well-dressed Malcolm Bradbury returned from a year in the United States, slightly shattered but not quite broken, to a Britain that had thoroughly changed. Commercial television had started, ... więcej
41.36 zł
Zwykle: 41.37 zł
Oszczędzasz 0.01 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 24 punkty
At the end of the 1950s, a debonair and well-dressed Malcolm Bradbury returned from a year in the United States, slightly shattered but not quite broken, to a Britain that had thoroughly changed. Commercial television had started, the bee-hive hairdo was in, and there were supermarkets instead of grocer's shops. In this piece of vintage Bradbury, the author of The History Man takes on Consumer Society and the British character as only he can. 'He restores belief in the power of laughter' Harpers & Queen 'A master not only of language and comedy but of feeling too' Sunday Times
Kategoria Książki po angielsku Fiction & related items Modern & contemporary fiction (post c 1945)
41.36 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )