Kod: 12877679
We wspolczesnym swiecie asertywnosc stala sie jedna z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedzera. Asertywnosc jest umiejetnoscia poslugiwania sie w roznych sytuacjach lagodna stanowczoscia w obronie wlasnych r ... więcej
26.95 zł
Zwykle: 44.07 zł
Oszczędzasz 17.12 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
We wspolczesnym swiecie asertywnosc stala sie jedna z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedzera. Asertywnosc jest umiejetnoscia poslugiwania sie w roznych sytuacjach lagodna stanowczoscia w obronie wlasnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby byc asertywnym, nalezy nauczyc sie: . odmawiac . wyrazac wlasne poglady i bronic ich . nie bac sie krytyki i reagowac na nia . bronic sie przed agresja . konstruktywnie wyrazac zlosc . wydawac polecenia i komunikowac swoje oczekiwania . chwalic innych . prezentowac siebie Ten poradnik pomaga nauczyc sie bycia asertywnym. Mozna go polecic nie tylko obecnym i przyszlym menedzerom, ale takze psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzednikom roznych szczebli oraz studentom wyzszych uczelni i sluchaczom studiow podyplomowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
26.95 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )