Bait must be Attractive to the Fish and not to the Fisherman / Libristo.pl
Bait must be Attractive to the Fish and not to the Fisherman

Kod: 08937980

Bait must be Attractive to the Fish and not to the Fisherman

Autor Sarah Lubjuhn

In communication sciences partnerships between entertainment media professionals and sustainability organizations conveying prosocial messages are called 'Entertainment-Education (E-E) collaborations'. Whereas comprehensive resear ... więcej

236.51


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Bait must be Attractive to the Fish and not to the Fisherman

Za ten zakup dostaniesz 139 punkty

Opis

In communication sciences partnerships between entertainment media professionals and sustainability organizations conveying prosocial messages are called 'Entertainment-Education (E-E) collaborations'. Whereas comprehensive research takes place in countries such as the Netherlands and the US, the field is a terra incognita in Germany. Even though German E-E collaborations are designed and implemented they still are unusual experiments. The qualitative study presents first results on characteristics, conditions and forms of E-E collaborations in Germany's television field since the 1990s. It reveals various factors leading to a highly complex situation for the collaborating partners. One central factor is the media legislation, which does not provide a clear orientation standard for the partners. Another one is the public acceptance of E-E collaborations. Some forms are accepted while others are not. Hence, for German television formats, forms with a low to medium level of collaboration (E-E service and E-E license partnerships) should be preferred in contrast to high level collaboration forms (E-E co-productions and E-E inscript participations).

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

236.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: