Biznes w internecie / Libristo.pl
Biznes w internecie

Kod: 12887114

Biznes w internecie

Autor Tomasz Bonek

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedazy, public relations on-line i promocji w mediach spolecznosciowych Jesli prowadzisz firme w jakiejkolwiek branzy i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjalu internetu, ta ksiaz ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Biznes w internecie

Opis

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedazy, public relations on-line i promocji w mediach spolecznosciowych Jesli prowadzisz firme w jakiejkolwiek branzy i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjalu internetu, ta ksiazka jest wlasnie dla Ciebie. Zostala przygotowana przez specjalistow od lat zwiazanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujacych dla Money.pl, jednej z najwiekszych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobic, by szybko zbudowac wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawac w sieci i skutecznie sie w niej reklamowac? W jaki sposob wypromowac marke w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promowac sie na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracac szczegolna uwage przy planowaniu kampanii reklamowych? Ksiazka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedazy oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktow i osob w najszybciej rozwijajacym sie dzis medium. Autorzy opisuja w nim szczegolowo wszystkie istotne narzedzia on-line i radza, jak je wykorzystac w praktyce. Czytelnik dowie sie, jak stworzyc dobra strone WWW lub sklep internetowy, jakie metody sa najlepsze do promowania sprzedazy, a jakie sprawdzaja sie w dzialaniach PR. Znajdzie tu takze rady, jak wybrac agencje badz freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uwazac przy wspolpracy ze zleceniobiorca. Dowie sie tez, jak badac skutecznosc prowadzonych dzialan.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: