Kod: 01360540
Over half a century ago, Vance Packard shocked readers by revealing how advertisers sought to influence consumers. What was true then remains true today but with one crucial difference. Aided by brain imaging specialists, neurosci ... więcej
70.06 zł
Zwykle: 91.22 zł
Oszczędzasz 21.16 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 41 punkty
Over half a century ago, Vance Packard shocked readers by revealing how advertisers sought to influence consumers. What was true then remains true today but with one crucial difference. Aided by brain imaging specialists, neuroscientists and cognitive psychologists, advertisers, marketers and retailers are developing persuasion techniques far more sophisticated than Packard could have dreamt of.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Cognitive science
70.06 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )