Kod: 05123399
A unique examination of Chinese brands and branding at a time when China is rapidly expanding and gaining in economic importance. China is widely viewed as being one of the world's fastest growing markets. In pursuing this rapid e ... więcej
112.34 zł
Zwykle: 112.35 zł
Oszczędzasz 0 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 66 punkty
A unique examination of Chinese brands and branding at a time when China is rapidly expanding and gaining in economic importance. China is widely viewed as being one of the world's fastest growing markets. In pursuing this rapid economic expansion, Chinese companies have now begun to recognise the importance of brands, and their development. Brand capital is one of the key drivers of growth and wealth in the First World. Creating and managing brands in China has become a crucial component to success in the China market. In this book, leading brands experts Fiona Gilmore and Serge Dumont analyse the development of brands and branding in China. They provide detailed case studies of over a dozen leading Chinese brands - including Sina.com, Legend, China Mobile, CITIC, Asia Info, Yanjing Beer - and their brand strategies. The book contains unique business insights into modern China and the brand lessons for any company seeking to operate in the China market.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
112.34 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )