Brand Warriors Of China / Libristo.pl
Brand Warriors Of China

Kod: 05123399

Brand Warriors Of China

Autor Fiona Gilmore, Serge Dumont

A unique examination of Chinese brands and branding at a time when China is rapidly expanding and gaining in economic importance. China is widely viewed as being one of the world's fastest growing markets. In pursuing this rapid e ... więcej

112.34

Zwykle: 112.35 zł

Oszczędzasz 0 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Brand Warriors Of China

Za ten zakup dostaniesz 66 punkty

Opis

A unique examination of Chinese brands and branding at a time when China is rapidly expanding and gaining in economic importance. China is widely viewed as being one of the world's fastest growing markets. In pursuing this rapid economic expansion, Chinese companies have now begun to recognise the importance of brands, and their development. Brand capital is one of the key drivers of growth and wealth in the First World. Creating and managing brands in China has become a crucial component to success in the China market. In this book, leading brands experts Fiona Gilmore and Serge Dumont analyse the development of brands and branding in China. They provide detailed case studies of over a dozen leading Chinese brands - including Sina.com, Legend, China Mobile, CITIC, Asia Info, Yanjing Beer - and their brand strategies. The book contains unique business insights into modern China and the brand lessons for any company seeking to operate in the China market.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

112.34


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: